"));
هل من ناصر...؟
"میراث فرهنگی" را دوستانی که در تبریز بوده اند-اگر خیلی جوان نباشند-می شناسند."میراث" نشانه نبوغ یک نسل در جهت استمرار رشد و حرکت گروهی بود و ناشی از یک بینش عمیق، منطقی، آینده نگر و رو به جلو.
هرچند میراث نتوانست به اهداف خود به طور کامل برسد اما این نکته چیزی از ارزش های آن نسل کم نخواهد کرد.نام میراث برای من و خیلی از دوستان هم دوره و هم راه نامی است یاد آور خاطراتی تلخ وشیرین؛ خاطرات دوران فعالیت گروهی که در کوره حوادث عجیب و غریب دوران ما همواره در کنار هم ایستادند و تلاش کردند که آن چه را که آموخته بودند به دیگران انتقال دهند. هسته اولیه میراث را دوستانی تشکیل می دادند که پس از چندین سال فعالیت، آگاهانه به اهمیت تربیت نیرو و انتقال تجارب واقف بودند.
همه این ها را گفتم که بگویم چند وقتی است که فکری شده ام دوباره میراث را-البته فعلا به صورت مجازی احیا کنم-ناسلامتی ما هنوز"آقای مدیر مسئول"ایم.-.هر چند در این مسیر بایستی نظر دوستان را هم بدانم؛همه دوستانی که در دوره های مختلف در میراث زحمت کشیدند؛ سردبیران،نویسنده ها و...؛نمی دانم چند نفر از آن دوستان این جا را می بینند؛ اما خیلی دوست دارم که نظر همگی را بدانم.اگر توانستید دیگر یاران را مطلع کنید.

برچسب‌ها: , ,

تا به حال 5 نفر نظر خود را گفته‌اند:
Anonymous ناشناس گفت...
یا حق
سلام قز.
مثل اینکه از اینجا خسته شدی. یا اینکه
.
.
.
موفق باشی
یا علی

Blogger آمیز فرنگیس گفت...
نقل این حرف ها نیست رفیق، نقل ما نقل آن ماهی دور افتاده از آب است.دیگر خستگی برایم بهانه قشنگی نیست،باید بدوم،باید بدویم...
و "آه من قله الزاد"و"آه من قله الاعوان".

Blogger Unknown گفت...
سلام.عادت ندارم تا اخر مطالب وبلاگارو بخونم همینکه اسم میراث فرهنگی رو دیدم تا اخرش رفتم.به عنوان کسی که یه ذره تو میراث کار کرده خوشحال میشم بازم کمک کنم اقای مدیر مسول. البته پیشنهاد دارم.اونم اینکه میشه تو این دنیای مجازیمیشه بچه های قدیمی رو جمع کرد ورو اون قسمت میراث که پای صحبتای السابقون میشستیم زوم کنیم.یا علی

Blogger Unknown گفت...
ادرس وبلاگو به برو بچی که دسترسی داشتم دادم

Anonymous ناشناس گفت...
در دلم بود كه چون به درخت گل رسم دامني پر كنم هديه اصحاب را چون برسيدم بوي گلم چنان مست كرد كه دامنم از كف برفت .

كاش از لوگو و ستونهاي ميراث استفاده ميكردي آقاي مدير مسئول .
سال نو مبارك !
ميرزا بنويس 28/12/وحدت ملي ، انسجام اسلامي

ارسال یک نظر